Sunday 10 November 2013

GLA COMPLEX & KESUBURAN

Bagi pasangan yang masih lagi belum dikurniakan zuriat, supplemen Shaklee yang dicadangkan untuk anda ialah :
Dikongsi bersama  : ESP, B Complex , VitaLea dan Vita C
Isteri                   : GLA Complex & Alfalfa
Suami                   : Vita E Complex & Zinc

Ramai wanita tertanya2  kenapa mereka disarankan mengambil GLA Complex ni.

GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon anda, membantu pengekalan kesihatan dan kesuburan. Ia juga membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
Bagi wanita yang sedang berusaha mengandung, selain penstabilan hormon, GLA Complex membantu tubuh meningkatkan kualiti cecair serviks & menjadikannya lebih subur untuk persenyawaan sperma. Satu daripada kepentingan cecair serviks ialah untuk mengekalkan sperma dalam keadaan sekitaran yang sihat, membolehkan sperma bergerak dengan bebas melalui serviks.
GLA Complex akan membantu penghasilan cecair kesuburan yang antara kebaikannya ialah memberi ruang untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari.
Apabila cecair serviks yang subur dan sihat ini wujud, sperma boleh kekal hidup dan bebas bergerak aktif di dalam uterus dan tiub Fallopio, meningkatkan kemungkinan untuk persenyawaan walaupun ovulasi mungkin hanya terjadi selepas beberapa hari perhubungan suami-isteri.
Ini merupakan satu usaha kita. Selebihnya perlulah disandarkan kepada Allah. Banyakkan berdoa dan mohon kepadaNya agar dikurniakan zuriat.

Untuk Tempahan dan Pertanyaan hubungi saya di :FB : Nadiah binti Ahmad
Tel / SMS : 013-8301007
WhatsApp : 019-9244371


Sumber dan Kredit:
http://www.supermamashoppe.blogspot.com 

No comments:

Post a Comment

 
Copyright to Demi MasaFull Deisgn: Jiakreatifelt